verze pro slabozraké
Za Kopečkem 353, Žamberk, 564 01
Tel: +420 465 612 111
E-mail: albertinum@albertinum.cz
Datová schránka: nvnkgsg
Albertinum, odborný léčebný ústav, Žamberk
Příspěvková organizace Pardubického kraje
119 let (1905 - 2024)
Březen - March
V průběhu měsíce zahájeny přípravy ve spolupráci s administrátorem projektu RRA Pk na zadávací dokumentaci pro veřejnou zakázku výběru zhotovitele stavební části projektu.
During March the preparations of the tender documentation were initiated in collaboration with the administrator of the project - the RRA Pk.
13.března – uveřejnění informací o projektu na webu Orlického deníku, současně vydáno i v jeho tištěné podobě
13thMarch – Our project is publicised on the website of the “Orlický deník” newspaper; the same materials are published simultaneously in paper version of the daily.
http://orlicky.denik.cz/zpravy_region/diky-grantum-modernizuji-albertinum-20150313.html
11.března - podepsána smlouva s firmou KIP s.r.o Litomyšl jako zpracovatelem projektové dokumentace pro provedení stavby stavební části projektu.
11th March – A contract signed with KIP Litomyšl Ltd. for preparing the project construction documentation.
10.března – uveřejnění informací o projektu na webu Pardubického kraje
10th March – Information about the project is published on the Pardubice region official website.
V první dekádě měsíce uveřejnil nově jmenovaný ředitel našeho zařízení Ing. Rudolf Bulíček úvodní seznámení s projektem.
At the beginning of the month the newly appointed director of our institution Mr.Rudolf Bulíček published some general introductory information about the project.
05.března - koordinační schůzka projektového týmu, domluven systém schůzek 2x měsíčně cca po 14 dnech
04.března - přijaty 4 nabídky na provedení služby zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby a autorský dozor stavební části projektu. Komise provedla vyhodnocení nabídek. Vítězem se stala a nejnižší nabídku podala firma KIP s.r.o., Litomyšl.
5th March –The project team´s coordination meeting takes place and a regular schedule of meetings is arranged (twice a month).
4th March – Four propositions for the carrying out of the project documentation were received and assessed by the committee. The KIP s.r.o. Litomyšl company was chosen.